Služby
Přes 10 let pomáhám firmám tvořit obsah pro jejich cílové publikum a zároveň ho propagovat s nekompromisním zaměřením na obchodní výsledky.
Přes 10 let pomáhám firmám tvořit obsah pro jejich cílové publikum a zároveň ho propagovat s nekompromisním zaměřením na obchodní výsledky.
Světem online marketingu se pohybuji od roku 2012. Konzultoval jsem jak pro začínající podnikatele, tak pro velké firmy (Metrostav, ERGO Pojišťovna, Bioderma) nebo instituce (Národní rozvojová banka, MČ Praha 8). Moji dlouhodobí klienti dosahují zajímavého zvýšení tržeb (reference).
Od počátku jsem hluboce ponořený do obsahového marketingu a s ním také nevyhnutelně spjatý s výkonnostními reklamními systémy.
Nejlépe vám dokážu pomoci, když chcete..
Zajišťuji komplexní SEO služby. Od analýz klíčových slov, technických auditů, content plánů až po samotnou realizaci ve spolupráci s dalšími parťáky (copywriteři, linkbuildeři). Na svém blogu jsem napsal podrobný návod jak děláme SEO.
Firmám pomáháme také s realizací placené reklamy - PPC v systémech Google Ads, Sklik a dalších. Technicky to zajišťují kolegové, já pomáhám koordinovat v rámci marketingových aktivit a vymýšlím strategie.
Sociální sítě jsou nezbytnou součástí moderního digitálního mixu, proto jsme se na ně v roce 2018 začali v agentuře také zaměřovat.
Mám zkušenosti s vybudováním sociálních profilů o desítkách tisíc followerů a milióny uživatelů v měsíčním reachi. S klienty jsme nasbírali tisíce emailových kontaktů přes lead magnety a reklamy.
Rád vám pomůžu s návrhem obsahové strategie pro budování publika. Zařídím od A do Z i výrobu obsahu. Spolupracujeme s výbornými copywriterkami, grafikem a šikovnými videomakery s vlastní technikou. Složitější Meta Ads pak ochotně naklikají mí ostřílení kolegové.
Pokud jste s online marketingem už začali, ale nejste spokojení s jeho výsledky, pravděpodobně jste přeskočili některý z důležitých kroků, bez kterých se v moderním konkurenčním prostředí nejde hnout z místa. Popisoval jsem to stručně v článku Obsah + Reklama = Zákazníci nebo podrobně v návodu na online marketing.
V takovém případě se s vámi rád podělím o zkušenosti při konzultaci a navrhnu konkrétní plán pro zlepšení, který pro vás dokážu i zrealizovat. U dlouhodobých spoluprací klientům pomáhám také s konverzní optimalizací webové prezentace.
Jak spolupráce se mnou funguje, to jsem rozepsal v tomto článku.
Záleží podle rozsahu našeho marketingu a cílů, jaké máte. Zkuste mrknout na reference a výsledky mých klientů.
A další reference najdete zde ..
Celý tento proces spolupráce jsem vysvětlil v článku:
Protože se nejčastěji zaměřujeme na kombinaci propracovaného firemního obsahu a následné reklamy, popsal jsem naši standardní metodu v článku zde..
Jak o digitálním marketingu pro firmy přemýšlím, jsem podrobně rozepsal:
Marketingu se věnuji soustavně od roku 2012, na plný úvazek od 2014. Jako marketér v digitální agentuře jsem se setkal s desítkami různých firem a případů, od roku 2018 na volné noze jsem s klienty dosáhl nejednoho velmi zajímavého výsledku.
Pravidelně se vzdělávám v nejnovějších marketingových postupech a studiem trávím stovky hodin ročně. Obdržel jsem například následující certifikace nebo absolvoval školení těchto organizací:
Agentury jsou fajn. Nehodlám je jakkoliv hanit. Myslím však, že jsou nejvíce prospěšné spíše už velkým firmám s většími rozpočty.
Já pracuji především pro menší firmy, které si zatím cestu na vrchol hledají.
Záleží na komplexnosti cílů, zvolených reklamních formátech, rozsahu aktivit.
Obvykle s klienty začínáme na menším rozsahu (pomáhám vám v začátcích hledat prioritní a nejvíce ziskové kroky) a s tím, jak postupně navyšujeme prodeje, přidáváme další aktivity.
Orientační hodinová sazba je 1000 Kč bez DPH. Je třeba počítat s tím, že pouštíme-li se do PPC nebo SEO, pojí se k realizaci pak i další náklady mimo moji práci.
Začít můžeme jen nezávaznou diskusí nebo debatou přes email.
"Naše společnost má s Nicolasem dlouhodobou spolupráci. Od roku 2019 nám pomáhá budovat kompletní online marketing. Za 2 roky se nám podařilo ze Zakra.cz vybudovat nejsilnější značku na trhu vodohospodářských projektů. S klidným srdcem ho můžeme doporučit všude, kde to s online marketingem myslí vážně."
- Mgr. Michal Kraus, obchodní ředitel Zakra s.r.o.
"Nicolas Vrba nám pomáhá již asi 3 roky. Pomohl nám se založením webu, grafikou i texty, hlavně ale celé 3 roky nám pomáhá budovat silnou pozici na internetovém trhu. Od počátku spolupráce se obraty firmy zvýšily zhruba o třetinu. Spolupráce je profesionální a na vysoké úrovni. I po třech letech dokáže přijít s novými nápady, kam web v rámci trhu směřovat a jak ho dále posunout. Zkrátka mohu jedině doporučit."
- Ing. Jaroslav Faiferlík, jednatel Visionplan-3D s.r.o.
"S Nicolasom spolupracujeme už niekoľko rokov. Pomáha nám s návrhom a implementáciou komunikácie na zákazníkov. S Nicolasom sa spolupracuje veľmi dobre a na profesionálnej úrovni. Je skutočným odborníkom v marketingu a špeciálne dobre sa orientuje v komunikácii a obsahovom marketingu. Pripravil pre nás funkčnú obsahovú stratégiu, ušitú na mieru na základe insights z nášho segmentu a zároveň pre nás zabezpečuje aj exekúciu tejto stratégie. Pokiaľ potrebujete nastaviť a realizovať efektívnu a účinnú obsahovú stratégiu, tak Nicolasa môžem rozhodne odporúčať."
- Ing. Peter Vidovič, majitel Modrý koník media s.r.o.
"Nicolase jsme oslovili kvůli strategickému poradenství v oblasti našich online projektů. Setkali jsme se skutečným srdcařem, který se dokáže skvěle nacítit do potřeb daného projektu a odhalit jeho skrytý potenciál při zapojení výkonnostního marketingu a SEO optimalizace. Po několika setkáních jsme dostali zcela konkrétní rady, které nám už přinášejí hmatatelné výsledky. Díky za kvalifikovanou radu, můžeme ji jedině doporučit dalším!"
- Ivan Sobička, account director TAKTIQ Communications s.r.o.
"Na Nicolasovi je obdivuhodné především, s jakým nasazením přistupuje ke klientům. Rozhodně není jeden z těch marketérů, který by u klienta "jel podle šablony". Při každém projektu, kdy jsme spolu spolupracovali, bylo patrné Nicolasovo úsilí precizně pochopit situaci klienta, jeho potřeby a přijít s out of the box řešením vytvořeném klientovi přímo na míru. Oceňuji také jeho obrovský přehled ve všech online marketingových disciplínách. Spolupráci s Nicolasem rozhodně doporučuji."
- Ing. Radim Bílý, head of sales Fresh Services s.r.o.