Služby

Pomohu vám získat více zákazníků propojením obsahu a reklamy.

Přes 10 let pomáhám firmám tvořit obsah pro jejich cílové publikum a zároveň ho propagovat s nekompromisním zaměřením na obchodní výsledky.

Světem online marketingu se pohybuji od roku 2012. Konzultoval jsem jak pro začínající podnikatele, tak pro velké firmy (Metrostav, ERGO Pojišťovna, Bioderma) nebo instituce (Národní rozvojová banka, MČ Praha 8). Moji dlouhodobí klienti dosahují zajímavého zvýšení tržeb (reference).

Od počátku jsem hluboce ponořený do obsahového marketingu a s ním také nevyhnutelně spjatý s výkonnostními reklamními systémy.

Nejlépe vám dokážu pomoci, když chcete..

Více prodávat přes vyhledávače

Zajišťuji komplexní SEO služby. Od analýz klíčových slov, technických auditů, content plánů až po samotnou realizaci ve spolupráci s dalšími parťáky (copywriteři, linkbuildeři). Na svém blogu jsem napsal podrobný návod jak děláme SEO.

Firmám pomáháme také s realizací placené reklamy - PPC v systémech Google Ads, Sklik a dalších. Technicky to zajišťují kolegové, já pomáhám koordinovat v rámci marketingových aktivit a vymýšlím strategie.

Budovat publikum na sítích

Sociální sítě jsou nezbytnou součástí moderního digitálního mixu, proto jsme se na ně v roce 2018 začali v agentuře také zaměřovat.

Mám zkušenosti s vybudováním sociálních profilů o desítkách tisíc followerů a milióny uživatelů v měsíčním reachi. S klienty jsme nasbírali tisíce emailových kontaktů přes lead magnety a reklamy.

Rád vám pomůžu s návrhem obsahové strategie pro budování publika. Zařídím od A do Z i výrobu obsahu. Spolupracujeme s výbornými copywriterkami, grafikem a šikovnými videomakery s vlastní technikou. Složitější Meta Ads pak ochotně naklikají mí ostřílení kolegové.

Zvýšit prodeje z onlinu

Pokud jste s online marketingem už začali, ale nejste spokojení s jeho výsledky, pravděpodobně jste přeskočili některý z důležitých kroků, bez kterých se v moderním konkurenčním prostředí nejde hnout z místa. Popisoval jsem to stručně v článku Obsah + Reklama = Zákazníci nebo podrobně v návodu na online marketing.

V takovém případě se s vámi rád podělím o zkušenosti při konzultaci a navrhnu konkrétní plán pro zlepšení, který pro vás dokážu i zrealizovat. U dlouhodobých spoluprací klientům pomáhám také s konverzní optimalizací webové prezentace.

Jak spolupráce se mnou funguje, to jsem rozepsal v tomto článku.

Jaké to může mít výsledky?

Záleží podle rozsahu našeho marketingu a cílů, jaké máte. Zkuste mrknout na reference a výsledky mých klientů.

A další reference najdete zde ..

Jak to funguje?

  1. Úvodní diskuse. Seznámíme se, během 1-3 hodin si popovídáme o tom, jak to celé vidíme. Pokud se naše představy shodují, pouštíme se do práce.
  2. Průzkum vašeho businessu, konkurence i zákazníků. Na počátku musím vše dobře navnímat a do hloubky pochopit, abych vám dokázal pomoci vytvořit akční plán na míru.
  3. Vytvoříme akční plán. Na základě předchozích kroků a cílů, které si stanovíme, si sestavíme akční plán na příštích 6 a více měsíců. Přesně víme, za čím jdeme a co chceme.
  4. Vylepšujeme vaši nabídku zákazníkům. Hledáme nejsilnější prodejní argumenty, proč zvolit vaše služby, skryté benefity a hodnotu pro zákazníka.
  5. Vylepšujeme vaši firemní prezentaci pro maximální přesvědčivost a důvěryhodnost. Ladíme textaci, přidáváme referenční prvky, argumenty a obsah.
  6. Spouštíme reklamu. Ať už je to PPC, social ads nebo jiné kanály. Tu vždy zaměřujeme směrem, který může přinést zisk co nejrychleji.
  7. Tvoříme obsah. Protože chceme z marketingu dostat co nejvíce, obsahem pokrýváme celou zákaznickou cestu v souladu s frameworkem STDC.
  8. Průběžně vyhodnocujeme a všechny naše aktivity vylepšujeme.

Celý tento proces spolupráce jsem vysvětlil v článku:

Protože se nejčastěji zaměřujeme na kombinaci propracovaného firemního obsahu a následné reklamy, popsal jsem naši standardní metodu v článku zde..

Jak o digitálním marketingu pro firmy přemýšlím, jsem podrobně rozepsal:

Proč mě?

Marketingu se věnuji soustavně od roku 2012, na plný úvazek od 2014. Jako marketér v digitální agentuře jsem se setkal s desítkami různých firem a případů, od roku 2018 na volné noze jsem s klienty dosáhl nejednoho velmi zajímavého výsledku.

Pravidelně se vzdělávám v nejnovějších marketingových postupech a studiem trávím stovky hodin ročně. Obdržel jsem například následující certifikace nebo absolvoval školení těchto organizací:

Proč mě a ne agenturu?

Agentury jsou fajn. Nehodlám je jakkoliv hanit. Myslím však, že jsou nejvíce prospěšné spíše už velkým firmám s většími rozpočty.

Já pracuji především pro menší firmy, které si zatím cestu na vrchol hledají.

  • Osobnější přístup a větší flexibilita. S mými klienty spolupracuji na bližší osobní úrovni a do značné míry se stávám součástí jejich týmu, i když externě. Vynakládám velkou snahu na pochopení klientovy firmy a provázím ho jako opravdový parťák.
  • Nižší náklady. Agentury mají často vysoké provozní výdaje, které se promítají do jejích cen. Já mohu nabídnout přijatelnější poměr cena/výkon.
  • Ostřílení kolegové, kteří účtují jen odpracované. Do projektů zapojuji tým velmi zkušených externích specialistů na PPC, social ads, grafiku a další potřebné aktivity, kteří si účtují jen za skutečně odpracované. Navíc nejste nijak dlouhodobě vázáni, tudíž nás (mě nebo kolegy) můžete využívat přesně podle potřeby v danou chvíli.
  • V jednu chvíli pracuji maximálně pro 6-7 klientů, na které mám dostatek času a energie. Stejně tak mí kolegové mají jasně daný strop kapacit.
  • Váš úspěch je pro mě životně důležitý. Abych mohl úspěšně podnikat, doslova potřebuji z vás udělat další úspěšnou případovou studii. Na tom funguje celý můj business.

Kolik to stojí?

Záleží na komplexnosti cílů, zvolených reklamních formátech, rozsahu aktivit.

Obvykle s klienty začínáme na menším rozsahu (pomáhám vám v začátcích hledat prioritní a nejvíce ziskové kroky) a s tím, jak postupně navyšujeme prodeje, přidáváme další aktivity.

Orientační hodinová sazba je 1000 Kč bez DPH. Je třeba počítat s tím, že pouštíme-li se do PPC nebo SEO, pojí se k realizaci pak i další náklady mimo moji práci.

Ozvěte se..

Začít můžeme jen nezávaznou diskusí nebo debatou přes email.

Co řekli klienti

"Naše společnost má s Nicolasem dlouhodobou spolupráci. Od roku 2019 nám pomáhá budovat kompletní online marketing. Za 2 roky se nám podařilo ze Zakra.cz vybudovat nejsilnější značku na trhu vodohospodářských projektů. S klidným srdcem ho můžeme doporučit všude, kde to s online marketingem myslí vážně."
- Mgr. Michal Kraus, obchodní ředitel Zakra s.r.o.

"Nicolas Vrba nám pomáhá již asi 3 roky. Pomohl nám se založením webu, grafikou i texty, hlavně ale celé 3 roky nám pomáhá budovat silnou pozici na internetovém trhu. Od počátku spolupráce se obraty firmy zvýšily zhruba o třetinu. Spolupráce je profesionální a na vysoké úrovni. I po třech letech dokáže přijít s novými nápady, kam web v rámci trhu směřovat a jak ho dále posunout. Zkrátka mohu jedině doporučit."
- Ing. Jaroslav Faiferlík, jednatel Visionplan-3D s.r.o.

"S Nicolasom spolupracujeme už niekoľko rokov. Pomáha nám s návrhom a implementáciou komunikácie na zákazníkov. S Nicolasom sa spolupracuje veľmi dobre a na profesionálnej úrovni. Je skutočným odborníkom v marketingu a špeciálne dobre sa orientuje v komunikácii a obsahovom marketingu. Pripravil pre nás funkčnú obsahovú stratégiu, ušitú na mieru na základe insights z nášho segmentu a zároveň pre nás zabezpečuje aj exekúciu tejto stratégie. Pokiaľ potrebujete nastaviť a realizovať efektívnu a účinnú obsahovú stratégiu, tak Nicolasa môžem rozhodne odporúčať."
- Ing. Peter Vidovič, majitel Modrý koník media s.r.o.

"Nicolase jsme oslovili kvůli strategickému poradenství v oblasti našich online projektů. Setkali jsme se skutečným srdcařem, který se dokáže skvěle nacítit do potřeb daného projektu a odhalit jeho skrytý potenciál při zapojení výkonnostního marketingu a SEO optimalizace. Po několika setkáních jsme dostali zcela konkrétní rady, které nám už přinášejí hmatatelné výsledky. Díky za kvalifikovanou radu, můžeme ji jedině doporučit dalším!"
- Ivan Sobička, account director TAKTIQ Communications s.r.o.

"Na Nicolasovi je obdivuhodné především, s jakým nasazením přistupuje ke klientům. Rozhodně není jeden z těch marketérů, který by u klienta "jel podle šablony". Při každém projektu, kdy jsme spolu spolupracovali, bylo patrné Nicolasovo úsilí precizně pochopit situaci klienta, jeho potřeby a přijít s out of the box řešením vytvořeném klientovi přímo na míru. Oceňuji také jeho obrovský přehled ve všech online marketingových disciplínách. Spolupráci s Nicolasem rozhodně doporučuji."
- Ing. Radim Bílý, head of sales Fresh Services s.r.o.

Další klienti a projekty

Podívejte se na všechny reference zde..