Máte malou firmu a chcete více prodávat přes internet? Zvažujete SEO, PPC nebo jiné online reklamní kanály? Možná teprve plánujete tvorbu firemního webu nebo jeho vylepšení?
Pomůžu vám:
*Pozn.: Na všechny specializované činnosti máme k dispozici skvělé externí kolegy.
Záleží podle rozsahu našeho marketingu a cílů, jaké máte. Zkuste mrknout na reference a výsledky mých klientů.
Celý tento proces spolupráce jsem vysvětlil v článku:
Protože se nejčastěji zaměřujeme na kombinaci propracovaného firemního obsahu a následné reklamy, popsal jsem náš klasický postup zde:
Jak o digitálním marketingu pro firmy přemýšlím, jsem podrobně rozepsal:
Marketingu se věnuji soustavně od roku 2012, na plný úvazek od 2014. Jako marketér v digitální agentuře jsem se setkal s desítkami různých firem a případů, od roku 2018 na volné noze jsem s klienty dosáhl nejednoho velmi zajímavého výsledku.
Pravidelně se vzdělávám v nejnovějších marketingových postupech a studiem trávím stovky hodin ročně. Obdržel jsem například následující certifikace nebo absolvoval školení těchto organizací:
Agentury jsou fajn. Nehodlám je jakkoliv hanit. Myslím však, že jsou nejvíce prospěšné spíše už velkým firmám s většími rozpočty.
Já pracuji především pro menší firmy, které si zatím cestu na vrchol hledají.
Vždy záleží na velikosti našich cílů, zvolených reklamních formátech, síle konkurence a také naší vlastní nabídky zákazníkům.
Cena za moji práci při pomoci s celkovou realizací online marketingu se pohybuje v rozmezí 10-30 tisíc Kč bez DPH měsíčně. Čím více různých marketingových aktivit děláme, tím bývá rozsah práce větší.
Obvykle s klienty začínáme na menším rozsahu (pomáhám vám v začátcích hledat prioritní a nejvíce ziskové kroky) a s tím, jak postupně navyšujeme prodeje, přidáváme další aktivity.
Je třeba počítat s tím, že pouštíme-li se do PPC nebo SEO, pojí se k tomu pak i další náklady mimo moji práci.
Nejvíce užitečný pro vás budu, pokud..
Naopak vhodný spíše nebudu, pokud..
Začít můžeme jen nezávaznou diskusí nebo debatou přes email.
"Naše společnost má s Nicolasem dlouhodobou spolupráci. Od roku 2019 nám pomáhá budovat kompletní online marketing. Za 2 roky se nám podařilo ze Zakra.cz vybudovat nejsilnější značku na trhu vodohospodářských projektů. S klidným srdcem ho můžeme doporučit všude, kde to s online marketingem myslí vážně."
- Mgr. Michal Kraus, obchodní ředitel Zakra s.r.o.
"Nicolas Vrba nám pomáhá již asi 3 roky. Pomohl nám se založením webu, grafikou i texty, hlavně ale celé 3 roky nám pomáhá budovat silnou pozici na internetovém trhu. Od počátku spolupráce se obraty firmy zvýšily zhruba o třetinu. Spolupráce je profesionální a na vysoké úrovni. I po třech letech dokáže přijít s novými nápady, kam web v rámci trhu směřovat a jak ho dále posunout. Zkrátka mohu jedině doporučit."
- Ing. Jaroslav Faiferlík, jednatel Visionplan-3D s.r.o.
"S Nicolasom spolupracujeme už niekoľko rokov. Pomáha nám s návrhom a implementáciou komunikácie na zákazníkov. S Nicolasom sa spolupracuje veľmi dobre a na profesionálnej úrovni. Je skutočným odborníkom v marketingu a špeciálne dobre sa orientuje v komunikácii a obsahovom marketingu. Pripravil pre nás funkčnú obsahovú stratégiu, ušitú na mieru na základe insights z nášho segmentu a zároveň pre nás zabezpečuje aj exekúciu tejto stratégie. Pokiaľ potrebujete nastaviť a realizovať efektívnu a účinnú obsahovú stratégiu, tak Nicolasa môžem rozhodne odporúčať."
- Ing. Peter Vidovič, majitel Modrý koník media s.r.o.
"Nicolase jsme oslovili kvůli strategickému poradenství v oblasti našich online projektů. Setkali jsme se skutečným srdcařem, který se dokáže skvěle nacítit do potřeb daného projektu a odhalit jeho skrytý potenciál při zapojení výkonnostního marketingu a SEO optimalizace. Po několika setkáních jsme dostali zcela konkrétní rady, které nám už přinášejí hmatatelné výsledky. Díky za kvalifikovanou radu, můžeme ji jedině doporučit dalším!"
- Ivan Sobička, account director TAKTIQ Communications s.r.o.
"Na Nicolasovi je obdivuhodné především, s jakým nasazením přistupuje ke klientům. Rozhodně není jeden z těch marketérů, který by u klienta "jel podle šablony". Při každém projektu, kdy jsme spolu spolupracovali, bylo patrné Nicolasovo úsilí precizně pochopit situaci klienta, jeho potřeby a přijít s out of the box řešením vytvořeném klientovi přímo na míru. Oceňuji také jeho obrovský přehled ve všech online marketingových disciplínách. Spolupráci s Nicolasem rozhodně doporučuji."
- Ing. Radim Bílý, head of sales Fresh Services s.r.o.