Realizace marketingu

Pomohu vaší firmě naplánovat i dlouhodobě realizovat úspěšný online marketing.

Máte malou firmu a chcete více prodávat přes internet? Zvažujete SEO, PPC nebo jiné online reklamní kanály? Možná teprve plánujete tvorbu firemního webu nebo jeho vylepšení?

Pomůžu vám:

  • Najít způsob, jak marketingem vydělat co nejvíce a to tak, aby to stálo co možná nejméně.
  • Sestavit nebo vylepšit firemní web tak, aby byl více přesvědčivý a lépe prodával.
  • Realizovat SEO - od analýzy klíčových slov, technických věcí, obsahového plánu až po tvorbu obsahu.*
  • Realizovat PPC a sociální sítě - získávat zákazníky z Googlu, Seznamu i Facebooku a Instagramu.*
  • Neustále vyhodnocovat a všechny aktivity vylepšovat. Na zisk nechceme čekat, chceme ho dosahovat co nejdříve.
  • Dlouhodobě škálovat prodeje a kontinuálně navyšovat váš obrat pomocí online marketingu. Typicky spolupracuji s klienty 5 a více let.

*Pozn.: Na všechny specializované činnosti máme k dispozici skvělé externí kolegy.

Jaké to může mít výsledky?

Záleží podle rozsahu našeho marketingu a cílů, jaké máte. Zkuste mrknout na reference a výsledky mých klientů.

Jak to funguje?

  1. Nejdříve krátce popíšete vaši situaci.
  2. Úvodní diskuse. Seznámíme se, během 1-3 hodin si popovídáme o tom, jak to celé vidíme. Pokud se naše představy shodují, pouštíme se do práce.
  3. Průzkum vašeho businessu, konkurence i zákazníků. Na počátku musím vše dobře navnímat a do hloubky pochopit, abych vám dokázal pomoci vytvořit akční plán na míru.
  4. Vytvoříme akční plán. Na základě předchozích kroků a cílů, které si stanovíme, si sestavíme akční plán na příštích 6 a více měsíců. Přesně víme, za čím jdeme a co chceme.
  5. Vylepšujeme vaši nabídku zákazníkům. Hledáme nejsilnější prodejní argumenty, proč zvolit vaše služby, skryté benefity a hodnotu pro zákazníka.
  6. Vylepšujeme vaši firemní prezentaci pro maximální přesvědčivost a důvěryhodnost. Ladíme textaci, přidáváme referenční prvky, argumenty a obsah.
  7. Spouštíme reklamu. Ať už je to PPC, social ads nebo jiné kanály. Tu vždy zaměřujeme směrem, který může přinést zisk co nejrychleji.
  8. Tvoříme obsah. Protože chceme z marketingu dostat co nejvíce, obsahem pokrýváme celou zákaznickou cestu v souladu s frameworkem STDC.
  9. Průběžně vyhodnocujeme a všechny naše aktivity vylepšujeme.

Celý tento proces spolupráce jsem vysvětlil v článku:

Protože se nejčastěji zaměřujeme na kombinaci propracovaného firemního obsahu a následné reklamy, popsal jsem náš klasický postup zde:

Jak o digitálním marketingu pro firmy přemýšlím, jsem podrobně rozepsal:

Proč mě?

Marketingu se věnuji soustavně od roku 2012, na plný úvazek od 2014. Jako marketér v digitální agentuře jsem se setkal s desítkami různých firem a případů, od roku 2018 na volné noze jsem s klienty dosáhl nejednoho velmi zajímavého výsledku.

Pravidelně se vzdělávám v nejnovějších marketingových postupech a studiem trávím stovky hodin ročně. Obdržel jsem například následující certifikace nebo absolvoval školení těchto organizací:

Proč mě a ne agenturu?

Agentury jsou fajn. Nehodlám je jakkoliv hanit. Myslím však, že jsou nejvíce prospěšné spíše už velkým firmám s většími rozpočty.

Já pracuji především pro menší firmy, které si zatím cestu na vrchol hledají.

  • Osobnější přístup a větší flexibilita. S mými klienty spolupracuji na bližší osobní úrovni a do značné míry se stávám součástí jejich týmu, i když externě. Vynakládám velkou snahu na pochopení klientovy firmy a provázím ho jako opravdový parťák.
  • Nižší náklady. Agentury mají často vysoké provozní výdaje, které se promítají do jejích cen. Já mohu nabídnout přijatelnější poměr cena/výkon.
  • Ostřílení kolegové, kteří účtují jen odpracované. Do projektů zapojuji tým velmi zkušených externích specialistů na PPC, social ads a další potřebné aktivity, kteří si účtují jen za skutečně odpracované. Navíc nejste nijak dlouhodobě vázáni, tudíž nás (mě nebo kolegy) můžete využívat přesně podle potřeby v danou chvíli.
  • V jednu chvíli pracuji maximálně pro 6-7 klientů, na které mám dostatek času a energie. Stejně tak mí kolegové mají jasně daný strop kapacit.
  • Váš úspěch je pro mě životně důležitý. Abych mohl úspěšně podnikat, doslova potřebuji z vás udělat další úspěšnou případovou studii. Na tom funguje celý můj business.

Kolik to stojí?

Vždy záleží na velikosti našich cílů, zvolených reklamních formátech, síle konkurence a také naší vlastní nabídky zákazníkům.

Cena za moji práci při pomoci s celkovou realizací online marketingu se pohybuje v rozmezí 10-30 tisíc Kč bez DPH měsíčně. Čím více různých marketingových aktivit děláme, tím bývá rozsah práce větší.

Obvykle s klienty začínáme na menším rozsahu (pomáhám vám v začátcích hledat prioritní a nejvíce ziskové kroky) a s tím, jak postupně navyšujeme prodeje, přidáváme další aktivity.

Je třeba počítat s tím, že pouštíme-li se do PPC nebo SEO, pojí se k tomu pak i další náklady mimo moji práci.

Pro koho je to vhodné?

Nejvíce užitečný pro vás budu, pokud..

  • Jste malá firma s počáteční nebo středně pokročilou zkušeností s online marketingem.
  • Prodáváte produkty nebo služby (i v dražší cenové hladině).
  • Působíte lokálně (v regionu) a máte ambici nebo už expandujete do celé ČR.
  • Chcete dělat nebo už děláte online marketingové kanály jako SEO, PPC, social ads.
  • Nejsou vám cizí marketingové trendy.

Naopak vhodný spíše nebudu, pokud..

  • Jste velká firma / korporace s milionovými rozpočty a rozsáhlou obchodní strategií.
  • Prodáváte služby a zboží, které se běžně přes internet nenakupuje.

Ozvěte se..

Začít můžeme jen nezávaznou diskusí nebo debatou přes email.

Co řekli klienti

"Naše společnost má s Nicolasem dlouhodobou spolupráci. Od roku 2019 nám pomáhá budovat kompletní online marketing. Za 2 roky se nám podařilo ze Zakra.cz vybudovat nejsilnější značku na trhu vodohospodářských projektů. S klidným srdcem ho můžeme doporučit všude, kde to s online marketingem myslí vážně."
- Mgr. Michal Kraus, obchodní ředitel Zakra s.r.o.

"Nicolas Vrba nám pomáhá již asi 3 roky. Pomohl nám se založením webu, grafikou i texty, hlavně ale celé 3 roky nám pomáhá budovat silnou pozici na internetovém trhu. Od počátku spolupráce se obraty firmy zvýšily zhruba o třetinu. Spolupráce je profesionální a na vysoké úrovni. I po třech letech dokáže přijít s novými nápady, kam web v rámci trhu směřovat a jak ho dále posunout. Zkrátka mohu jedině doporučit."
- Ing. Jaroslav Faiferlík, jednatel Visionplan-3D s.r.o.

"S Nicolasom spolupracujeme už niekoľko rokov. Pomáha nám s návrhom a implementáciou komunikácie na zákazníkov. S Nicolasom sa spolupracuje veľmi dobre a na profesionálnej úrovni. Je skutočným odborníkom v marketingu a špeciálne dobre sa orientuje v komunikácii a obsahovom marketingu. Pripravil pre nás funkčnú obsahovú stratégiu, ušitú na mieru na základe insights z nášho segmentu a zároveň pre nás zabezpečuje aj exekúciu tejto stratégie. Pokiaľ potrebujete nastaviť a realizovať efektívnu a účinnú obsahovú stratégiu, tak Nicolasa môžem rozhodne odporúčať."
- Ing. Peter Vidovič, majitel Modrý koník media s.r.o.

"Nicolase jsme oslovili kvůli strategickému poradenství v oblasti našich online projektů. Setkali jsme se skutečným srdcařem, který se dokáže skvěle nacítit do potřeb daného projektu a odhalit jeho skrytý potenciál při zapojení výkonnostního marketingu a SEO optimalizace. Po několika setkáních jsme dostali zcela konkrétní rady, které nám už přinášejí hmatatelné výsledky. Díky za kvalifikovanou radu, můžeme ji jedině doporučit dalším!"
- Ivan Sobička, account director TAKTIQ Communications s.r.o.

"Na Nicolasovi je obdivuhodné především, s jakým nasazením přistupuje ke klientům. Rozhodně není jeden z těch marketérů, který by u klienta "jel podle šablony". Při každém projektu, kdy jsme spolu spolupracovali, bylo patrné Nicolasovo úsilí precizně pochopit situaci klienta, jeho potřeby a přijít s out of the box řešením vytvořeném klientovi přímo na míru. Oceňuji také jeho obrovský přehled ve všech online marketingových disciplínách. Spolupráci s Nicolasem rozhodně doporučuji."
- Ing. Radim Bílý, head of sales Fresh Services s.r.o.

Další klienti a projekty

Podívejte se na všechny reference zde..