SEO pro firmy
S klienty jsme za poslední roky obsadili ve vyhledávačích tisíce klíčových slov. Jen část z nich ale generuje zajímavé peníze. Pomohu vám být vidět na ta správná.
S klienty jsme za poslední roky obsadili ve vyhledávačích tisíce klíčových slov. Jen část z nich ale generuje zajímavé peníze. Pomohu vám být vidět na ta správná.
SEO patří k nejlepším reklamním metodám, protože dokáže vaší firmu posunout mezi přední hráče na českém (a slovenském) trhu a vygenerovat tržby až v desítkách milionů Kč. Tedy pokud se na něm pracuje dlouhodobě a na trhu je dostatečná poptávka.
Pomůžu vám:
O tom, co všechno SEO pro firmy dokáže, jsem psal například v těchto článcích:
Pokud je poptávka na trhu dostatečně vysoká a děláme SEO dlouhodobě a intenzivně, může se jednat v časovém horizontu 1-3 let i o multimilionové tržby.
Výsledky ovlivňují tyto faktory:
Chcete-li přesnější odhad, ozvěte se mi.
Konkrétní ukázky výsledků najdete v referencích.
Začínáme vždy stejně.
Marketingu se věnuji soustavně od roku 2012, na plný úvazek od 2014. Jako marketér v digitální agentuře jsem se setkal s desítkami různých firem a případů, od roku 2018 na volné noze jsem s klienty dosáhl nejednoho velmi zajímavého výsledku.
Pravidelně se vzdělávám v nejnovějších marketingových postupech a studiem trávím stovky hodin ročně. Obdržel jsem například následující certifikace nebo absolvoval školení těchto organizací:
SEO zpravidla znamená dlouhodobé úsilí. Výsledky se nedějí přes noc, což jsem podrobněji rozepsal v tomto článku. Je proto třeba počítat s dlouhodobou investicí, která se dělí zejména na tyto činnosti:
Nacenit se musí vždy individuálně, ale pro vaši představu se orientačně obvykle pohybujeme v rozmezí 25 tisíc až 50 tisíc Kč bez DPH měsíčně. SEO se tak vyrovná nákladu na 1 zaměstnance.
Návratnost SEO bývá ale exponenciální. První výsledky se dostavují během několika měsíců, přičemž velmi vysoké zhodnocení může SEO mít během 1-3 let. Mrkněte na případové studie.
Nejvíce užitečný pro vás budu, pokud..
Naopak vhodný spíše nebudu, pokud..
Začít můžeme jen nezávaznou diskusí nebo debatou přes email.
"Naše společnost má s Nicolasem dlouhodobou spolupráci. Od roku 2019 nám pomáhá budovat kompletní online marketing. Za 2 roky se nám podařilo ze Zakra.cz vybudovat nejsilnější značku na trhu vodohospodářských projektů. S klidným srdcem ho můžeme doporučit všude, kde to s online marketingem myslí vážně."
- Mgr. Michal Kraus, obchodní ředitel Zakra s.r.o.
"Nicolas Vrba nám pomáhá již asi 3 roky. Pomohl nám se založením webu, grafikou i texty, hlavně ale celé 3 roky nám pomáhá budovat silnou pozici na internetovém trhu. Od počátku spolupráce se obraty firmy zvýšily zhruba o třetinu. Spolupráce je profesionální a na vysoké úrovni. I po třech letech dokáže přijít s novými nápady, kam web v rámci trhu směřovat a jak ho dále posunout. Zkrátka mohu jedině doporučit."
- Ing. Jaroslav Faiferlík, jednatel Visionplan-3D s.r.o.
"S Nicolasom spolupracujeme už niekoľko rokov. Pomáha nám s návrhom a implementáciou komunikácie na zákazníkov. S Nicolasom sa spolupracuje veľmi dobre a na profesionálnej úrovni. Je skutočným odborníkom v marketingu a špeciálne dobre sa orientuje v komunikácii a obsahovom marketingu. Pripravil pre nás funkčnú obsahovú stratégiu, ušitú na mieru na základe insights z nášho segmentu a zároveň pre nás zabezpečuje aj exekúciu tejto stratégie. Pokiaľ potrebujete nastaviť a realizovať efektívnu a účinnú obsahovú stratégiu, tak Nicolasa môžem rozhodne odporúčať."
- Ing. Peter Vidovič, majitel Modrý koník media s.r.o.