Konzultace

Pomohu vám najít cestu, jak získávat více nových zákazníků z vašeho webu a internetových kanálů.

Pokud vám 90-minutová konzultace marketingu se mnou v průběhu následujícího roku nevydělá alespoň 50 000 Kč, vrátím vám peníze.

Online marketing může být někdy opravdu oříšek.

Pomůžu vám:

  • Najít způsob, jak marketingem vydělat co nejvíce a to tak, aby to stálo co možná nejméně.
  • S rozhodnutím, jaký kanál vybrat (SEO, PPC, social), a navedu vás, jak ho dělat ziskově.
  • Dělat tyto kanály více profitabilně, pokud už na nich pracujete.
  • Upravit nebo sestavit firemní web, aby lépe prodával.
  • Uchopit marketing na internetu, abyste exponenciálně zvyšovali své výsledky.

Jak to funguje?

  1. Nejdříve vyplníte formulář, kde krátce popíšete situaci nebo problém, jaký řešíte.
  2. Před konzultací si udělám domácí úkol - projdu váš web i konkurenci, zanalyzuji data a podklady, které mi poskytnete.
  3. Spojíme se přes Google Meet nebo se sejdeme na kávu a probereme to.
  4. Z konzultace si odnášíte poznámky a případné další kroky.

Jaké to může mít výsledky?

Záleží na situaci, kterou řešíte, a podle rozsahu naší spolupráce.

Zkuste mrknout na reference a výsledky mých klientů.

A další najdete zde ..

Po deseti letech praxe věřím, že vás dokážu navést dobrým směrem. Proto ke konzultaci přidávám garanci. Jestliže vám moje doporučení během následujícího roku po naší diskusi nevydělá alespoň 50 000 Kč (minimálně), vrátím vám peníze za konzultaci zaplacené.

Proč mě?

Marketingu se věnuji soustavně od roku 2012, na plný úvazek od 2014. Jako marketér v digitální agentuře jsem se setkal s desítkami různých firem a případů, od roku 2018 na volné noze jsem s klienty dosáhl nejednoho zajímavého výsledku.

Pravidelně se vzdělávám v nejnovějších marketingových postupech a studiem trávím stovky hodin ročně. Obdržel jsem například následující certifikace nebo absolvoval školení těchto organizací:

Kolik to stojí?

Vždy záleží na rozsahu práce a do jak velké hloubky se ponoříme. Nejraději s klienty pracuji na dlouhodobé bázi, kdy společně řešíme online marketing jako celek, ale jsou možné i jednorázové projekty.

Orientační cena za konzultaci od 2000 Kč bez DPH.

Pro koho je to vhodné?

Nejvíce užitečná pro vás konzultace bude, pokud..

  • Jste malá firma nebo OSVČ s počáteční nebo mírně pokročilou zkušeností s online marketingem.
  • Prodáváte produkty nebo služby.
  • Působíte lokálně (v regionu) nebo máte ambici expandovat do celé ČR.
  • Chcete dělat nebo už děláte online marketingové kanály jako SEO, PPC, sociální sítě, aj.
  • Nejsou vám cizí marketingové trendy.

Naopak vhodná konzultace spíše nebude, pokud..

  • Jste velká firma s milionovými rozpočty a rozsáhlou obchodní strategií.
  • Marketing už máte v pokročilém stadiu, kdy je třeba spíš hloubková odborná práce na dlouhodobém časovém měřítku. Tam bych doporučil jiné služby.
  • Prodáváte služby a zboží, které se běžně přes internet nenakupuje.

Ozvěte se..

Začít můžeme jen nezávaznou diskusí nebo debatou přes email.

Co řekli klienti

"Naše společnost má s Nicolasem dlouhodobou spolupráci. Od roku 2019 nám pomáhá budovat kompletní online marketing. Za 2 roky se nám podařilo ze Zakra.cz vybudovat nejsilnější značku na trhu vodohospodářských projektů. S klidným srdcem ho můžeme doporučit všude, kde to s online marketingem myslí vážně."
- Mgr. Michal Kraus, obchodní ředitel Zakra s.r.o.

"Nicolas Vrba nám pomáhá již asi 3 roky. Pomohl nám se založením webu, grafikou i texty, hlavně ale celé 3 roky nám pomáhá budovat silnou pozici na internetovém trhu. Od počátku spolupráce se obraty firmy zvýšily zhruba o třetinu. Spolupráce je profesionální a na vysoké úrovni. I po třech letech dokáže přijít s novými nápady, kam web v rámci trhu směřovat a jak ho dále posunout. Zkrátka mohu jedině doporučit."
- Ing. Jaroslav Faiferlík, jednatel Visionplan-3D s.r.o.

"S Nicolasom spolupracujeme už niekoľko rokov. Pomáha nám s návrhom a implementáciou komunikácie na zákazníkov. S Nicolasom sa spolupracuje veľmi dobre a na profesionálnej úrovni. Je skutočným odborníkom v marketingu a špeciálne dobre sa orientuje v komunikácii a obsahovom marketingu. Pripravil pre nás funkčnú obsahovú stratégiu, ušitú na mieru na základe insights z nášho segmentu a zároveň pre nás zabezpečuje aj exekúciu tejto stratégie. Pokiaľ potrebujete nastaviť a realizovať efektívnu a účinnú obsahovú stratégiu, tak Nicolasa môžem rozhodne odporúčať."
- Ing. Peter Vidovič, majitel Modrý koník media s.r.o.

Další klienti a projekty

Podívejte se na všechny reference zde..

Další ohlasy najdete také na mém Linkedinu nebo v recenzích Google.

Často kladené dotazy

Pokud máte stále nejasnosti..

Co společně můžeme probrat?

Během konzultace se zaměříme na vaše současné potřeby a probereme cíle, které máte. Můžeme projít možnosti, jak získat více zákazníků, jaké kanály využít, jak optimalizovat váš web pro lepší prodeje nebo jak vylepšit vaši současnou marketingovou kampaň (strategii). Rád se také podívám na vaše data a doporučím konkrétní kroky, které se nám osvědčily v mých projektech.

Jsem drobný nebo začínající podnikatel. Je to pro mě?

Ano, moje konzultace online marketingu jsou vhodné i pro malé a začínající podnikatele, kteří se chtějí rychle zorientovat ve světě online marketingu a zvýšit své prodeje. Ať už řešíte osobní web, sociální sítě nebo reklamu.

Zaměříme se spolu na praktické taktiky, které přinášejí výsledky i s omezeným rozpočtem. Pomohu vám vybrat nejvhodnější kanály a optimalizovat váš marketing tak, abyste dosáhli svých cílů co nejefektivněji.

Zastupuji firmu. Je to pro mě?

Určitě. Pro firmy řeším marketing už od roku 2014. Nejsilnější jsem v obsahovém marketingu, kde dokážu účinně poradit jak s optimalizací webů pro vyhledávače (SEO), tvorbou prodejních podstránek a edukativních článků, tak s budováním sociálních sítí.

Mám zkušenosti i z větších a rozsáhlejších projektů, díky čemuž dokážu poradit i s nastavením procesů v rámci obsahového a marketingového týmu.

Jak si můžu být jistý, že mi konzultace pomůže?

Dávám vám svoji garanci. Pokud následkem konzultace nevyděláte přinejmenším a zcela minimálně 50 000 Kč v průběhu 1 roku od setkání, vrátím vám peníze.

Jak nákladný marketing může být? Co mám očekávat?

Záleží na vaší situaci. Firmy v konkurenčních oborech, kde se pohybují tisíce konkurentů, budou mít marketing přirozeně nákladnější než startupy v oblastech, které ještě nebyly saturovány.

Vždy ale hledáme cesty, kde se nabízí tzv. "quick wins", tedy rychlé výsledky a zisk. Psal jsem o tom docela často na blogu, který si můžete přečíst zde.