James consulting s.r.o.

155 % nárůst zájmu o psychologické poradenství

Chytrou obsahovou strategií jsme zaplnili kalendář psychologických terapií na měsíc dopředu.

Skrolujte dolů

S profesionálním psychologem Mgr. Sebastianem Jamesem se znám už řadu let. V létě roku 2019 jsme společně po několik měsíců realizovali obsahový marketing, který zvýšil zájem o terapeutické služby a workshopy o 155 %, celkové návštěvy jeho webu o 139 %. 

V době aktivní kampaně jsme zažívali nadprůměrně velký zájem ze strany klientů, kdy se pravidelně zaplňoval kalendář až na měsíc dopředu.

Mgr. Sebastian James

Je profesionální psycholog působící v Praze a jednatel společnosti James consulting s.r.o. Nabízí klientům jak dlouhodobá terapeutická sezení, tak i workshopy a vzdělávací eventy pro skupiny a organizace.

Jak jsme na to šli

Sebastian měl v té době přes tisíc fanoušků na Facebooku. Byli to lidé, kteří ho začali odebírat v předchozích letech, a to buď na základě osobního seznámení, workshopů, kterých se účastnili, nebo výstupů v médiích, které absolvoval.

Při debatě o možných cestách v online marketingu tak bylo jasné, že se v jeho konkrétní situaci právě zde nachází největší potenciál.

  • Mohli jsme “spícího” publika využít a oživit ho obsahem.
  • Dostat se skrze něj k dalším, novým lidem.
  • Upozornit nenásilnou a přirozenou cestou na služby a plánované workshopy.

Pro to, abychom byli s obsahem úspěšní, museli jsme ale nejdříve pochopit jeho cílovou skupinu, jaké problémy řeší, a tím pádem i to, jak ji oslovit.

  1. Ujasnili jsme si typické zákazníky.
  2. Nastudovali jsme si jejich problémy (a možná řešení).
  3. Na základě toho jsme začali produkovat obsah.

V následujících týdnech jsme pak vydávali příspěvky na Facebook. Tak, aby rezonovaly s těmi, kteří službu nebo workshopy budou chtít využít nejvíce.

Tato aktivita sama o sobě přinášela výrazné reakce. Pravidelně jsme sbírali desítky komentářů, stovky lajků a zároveň i sdílení, což přispělo k většímu dosahu - oslovili jsme efektivně i nové a neznámé lidi.

Nenabízeli jsme nic agresivně ani nátlakově.

Čtenáři našeho obsahu si sami našli cestu k Sebastianovým službám.

To jsme dobře věděli i díky zvýšené návštěvnosti firemního webu.

Jen u toho jsem ale nezůstali.

Věděli jsme, že pro maximální úspěch (obzvlášť v prodeji workshopů a eventů) musíme s fanoušky být v dlouhodobém kontaktu. Zde jsme využili newsletterů a email marketingu.

Abychom počet odběratelů našich emailů navýšili, vytvořili jsme společně krátký ebook o jedné z psychologických metod.

Tu jsme zájemcům poskytovali zdarma výměnou za email.

Jelikož se ale lidé často rozhodují také vizuálně - podle toho, co ve firemní prezentaci vidí, společně s mým parťákem na foto/video Jakubem Valentou jsme vytvořili profesionální fotky a videa.

Co řekl klient

“Nicolas má výjimečný cit pro to, co v marketingu funguje. Díky svým znalostem i nápaditosti dokáže připravit strategii a zacílit kampaně opravdu efektivně. Tím zároveň chrání klienta před vyhazováním peněz za nežádoucí a nefunkční experimenty. Nicolas je spolehlivý profesionál, který dodává svou práci vždy včas a s jehož výsledky jsem byl vždy spokojený.” - Mgr. Sebastian James

Uděláme něco podobného i pro vás?

Zaujalo vás, jak jsme postupovali v případě této firmy? Chtěli byste se dozvědět něco víc o tom, jestli by takový marketing dával smysl i pro vás? Ozvěte se mi a můžeme to nezávazně probrat.

Kontaktujte mě nebo si přečtěte víc o službách pro firmy.

Případně, pokud se chcete dozvědět ještě něco víc o online marketingu pro malé české firmy, doporučil bych vám tyto články: