Chytrou obsahovou strategií jsme zaplnili kalendář psychologických terapií na měsíc dopředu.
V roce 2019 jsme společně realizovali obsahový marketing, který..
V době aktivní kampaně jsme zažívali nadprůměrně velký zájem ze strany klientů, kdy se pravidelně zaplňoval kalendář až na měsíc dopředu.
To celé díky pravidelnému obsahu na sociálních sítích v kombinaci s reklamou.
Je profesionální psycholog působící v Praze a jednatel společnosti James consulting s.r.o. Nabízí klientům jak dlouhodobá terapeutická sezení, tak i workshopy a vzdělávací eventy pro skupiny a organizace.
Sebastian měl přes tisíc fanoušků na Facebooku. Byli to lidé, kteří ho začali odebírat v předchozích letech, a to buď na základě osobního seznámení, workshopů, kterých se účastnili, nebo výstupů v médiích, které absolvoval.
Při debatě o možných cestách v online marketingu tak bylo jasné, že se v jeho konkrétní situaci právě zde nachází největší potenciál.
Pro to, abychom byli s obsahem úspěšní, museli jsme ale nejdříve pochopit jeho cílovou skupinu, jaké problémy řeší, a tím pádem i to, jak ji oslovit.
V následujících týdnech jsme pak vydávali příspěvky na Facebook. Tak, aby rezonovaly s těmi, kteří službu nebo workshopy budou chtít využít nejvíce.
Tato aktivita sama o sobě přinášela výrazné reakce.
Pravidelně jsme sbírali desítky komentářů, stovky lajků a zároveň i sdílení, což přispělo k většímu dosahu - oslovili jsme efektivně i nové a neznámé lidi.
Nenabízeli jsme nic agresivně ani nátlakově.
Čtenáři našeho obsahu si sami našli cestu k Sebastianovým službám.
To jsme dobře věděli i díky zvýšené návštěvnosti firemního webu.
Jen u toho jsem ale nezůstali.
Věděli jsme, že pro maximální úspěch (obzvlášť v prodeji workshopů a eventů) musíme s fanoušky být v dlouhodobém kontaktu. Zde jsme využili newsletterů a email marketingu.
Abychom počet odběratelů našich emailů navýšili, vytvořili jsme společně krátký ebook o jedné z psychologických metod.
Tu jsme zájemcům ze sociálních sítí poskytovali zdarma výměnou za email.
Ebook jsme propagovali na naše publikum v reklamě.
Jelikož se ale lidé často rozhodují také vizuálně - podle toho, co ve firemní prezentaci vidí, společně s mým parťákem na foto/video Jakubem Valentou jsme vytvořili profesionální fotky a videa.
“Nicolas má výjimečný cit pro to, co v marketingu funguje. Díky svým znalostem i nápaditosti dokáže připravit strategii a zacílit kampaně opravdu efektivně. Tím zároveň chrání klienta před vyhazováním peněz za nežádoucí a nefunkční experimenty. Nicolas je spolehlivý profesionál, který dodává svou práci vždy včas a s jehož výsledky jsem byl vždy spokojený.” - Mgr. Sebastian James
Zaujalo vás, jak jsme postupovali v případě této firmy? Chtěli byste se dozvědět něco víc o tom, jestli by takový marketing dával smysl i pro vás? Ozvěte se mi a můžeme to nezávazně probrat.
Kontaktujte mě nebo si přečtěte víc o službách pro firmy.
Případně, pokud se chcete dozvědět ještě něco víc o online marketingu pro malé české firmy, doporučil bych vám tyto články: