Prodejní optimalizace

Pomohu vám získávat více poptávek a konverzí z firemního webu.

Společně upravíme vaše webové a produktové stránky tak, aby generovaly více prodejů a tím i zisku. Zvýšíme účinnost vašeho marketingu.

Žádná marketingová taktika nebo reklamní kanál nemůže přinášet výsledky, pokud propagovaný firemní web není dostatečně efektivní v prodávání. O to koneckonců jde nejvíce.

V rámci dlouhodobých spoluprací pomáhám:

  • Připravit účinnější texty a prodejní stránky, aby vám web více vydělával.
  • Lépe komunikovat výhody a benefity pro zákazníka, nikoliv jen vlastnosti služby či produktu. Odhalíme, jakou skrytou sílu má právě vaše služba (či produkt), jak jsem popisoval v článku zde.
  • Testovat různé varianty, dokud nenajdeme vítězný formát a nezvýšíme prodeje.
  • Komunikovat ty nejlepší prodejní argumenty v celém marketingu, nejen na webu.
  • Dlouhodobě navýšit prodeje i pomocí obsahového marketingu.

Jaké to může mít výsledky?

Liší se to podle každé firmy a oboru. Střízlivě bych očekával, že u firem, které v minulosti web neoptimalizovali nebo marketing příliš neřešili, může jít o 20-100 %. Naopak u firem, které už za sebou více takových prací a testování mají, to může být někde kolem 5-20 %.

Přečtěte si také tento článek, kde jsem uváděl konkrétní příklady:

Omrknout můžete i reference..

Jak to funguje?

  • Průzkum vašeho businessu a služeb. Nejdříve musím do hloubky pochopit, co děláte a jak to děláte. V rámci diskusí s vámi nebo vašimi zaměstnanci se pokusím najít tu největší přidanou hodnotu pro zákazníky a nejsilnější argumenty.
  • Průzkum mezi zákazníky a konkurencí. Následně analyzujeme, čeho si zákazníci váží nejvíce, jaké nejlepší benefity jim z vašich služeb plynou. Inspirujeme se také u úspěšné konkurence a toho, jak nabídku staví ona.
  • Návrhy na nové texty a stránky. Připravíme nové produktové stránky, vyladíme web, přidáme argumenty, referenční prvky, obsah.
  • Testování. Otestujeme starou verzi a také nové navrhované verze. Na přesných číslech vidíme dopad a efekt.
  • Vylepšování. Průběžně to vše ladíme dál a dlouhodobě výsledky zvyšujeme.

Proč mě?

Marketingu se věnuji soustavně od roku 2012, na plný úvazek od 2014. Jako marketér v digitální agentuře jsem se setkal s desítkami různých firem a případů, od roku 2018 na volné noze jsem s klienty dosáhl nejednoho velmi zajímavého výsledku.

Pravidelně se vzdělávám v nejnovějších marketingových postupech a studiem trávím stovky hodin ročně. Obdržel jsem například následující certifikace nebo absolvoval školení těchto organizací:

Kolik to stojí?

Vždy záleží na rozsahu práce a do jak velké hloubky se ponoříme. Práci s konverzní optimalizací a vylepšováním prodejních argumentů i stránek ovšem nenabízím separátně - vždy v rámci dlouhodobých spoluprací.

Chcete řešit marketing?

Začít můžeme jen nezávaznou diskusí nebo debatou přes email.

Nebo si přečtěte:

Co řekli klienti

"Naše společnost má s Nicolasem dlouhodobou spolupráci. Od roku 2019 nám pomáhá budovat kompletní online marketing. Za 2 roky se nám podařilo ze Zakra.cz vybudovat nejsilnější značku na trhu vodohospodářských projektů. S klidným srdcem ho můžeme doporučit všude, kde to s online marketingem myslí vážně."
- Mgr. Michal Kraus, obchodní ředitel Zakra s.r.o.

"Nicolas Vrba nám pomáhá již asi 3 roky. Pomohl nám se založením webu, grafikou i texty, hlavně ale celé 3 roky nám pomáhá budovat silnou pozici na internetovém trhu. Od počátku spolupráce se obraty firmy zvýšily zhruba o třetinu. Spolupráce je profesionální a na vysoké úrovni. I po třech letech dokáže přijít s novými nápady, kam web v rámci trhu směřovat a jak ho dále posunout. Zkrátka mohu jedině doporučit."
- Ing. Jaroslav Faiferlík, jednatel Visionplan-3D s.r.o.

"S Nicolasom spolupracujeme už niekoľko rokov. Pomáha nám s návrhom a implementáciou komunikácie na zákazníkov. S Nicolasom sa spolupracuje veľmi dobre a na profesionálnej úrovni. Je skutočným odborníkom v marketingu a špeciálne dobre sa orientuje v komunikácii a obsahovom marketingu. Pripravil pre nás funkčnú obsahovú stratégiu, ušitú na mieru na základe insights z nášho segmentu a zároveň pre nás zabezpečuje aj exekúciu tejto stratégie. Pokiaľ potrebujete nastaviť a realizovať efektívnu a účinnú obsahovú stratégiu, tak Nicolasa môžem rozhodne odporúčať."
- Ing. Peter Vidovič, majitel Modrý koník media s.r.o.

"Nicolase jsme oslovili kvůli strategickému poradenství v oblasti našich online projektů. Setkali jsme se skutečným srdcařem, který se dokáže skvěle nacítit do potřeb daného projektu a odhalit jeho skrytý potenciál při zapojení výkonnostního marketingu a SEO optimalizace. Po několika setkáních jsme dostali zcela konkrétní rady, které nám už přinášejí hmatatelné výsledky. Díky za kvalifikovanou radu, můžeme ji jedině doporučit dalším!"
- Ivan Sobička, account director TAKTIQ Communications s.r.o.

"Na Nicolasovi je obdivuhodné především, s jakým nasazením přistupuje ke klientům. Rozhodně není jeden z těch marketérů, který by u klienta "jel podle šablony". Při každém projektu, kdy jsme spolu spolupracovali, bylo patrné Nicolasovo úsilí precizně pochopit situaci klienta, jeho potřeby a přijít s out of the box řešením vytvořeném klientovi přímo na míru. Oceňuji také jeho obrovský přehled ve všech online marketingových disciplínách. Spolupráci s Nicolasem rozhodně doporučuji."
- Ing. Radim Bílý, head of sales Fresh Services s.r.o.

Další klienti a projekty